سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در گفتارى فرموده است که : ] و بر آنان والیى فرمانروا شد که کار را بر پاداشت و استقامت ورزید تا دین برقرار گردید . [نهج البلاغه]

خبر در مورد بازی و ....

 
 
تفاوتهای GTA IV در PC(یکشنبه 87 آبان 12 ساعت 3:54 عصر )
امروز در نمایشگاه Games Convention برای اولین بار نسخه‌ی PC بازی GTA IV نمایش داده شد و اولین جزئیات از تفاوت‌های این نسخه با نسخه‌های کنسولی فاش شد. پیش از این مشخص شده بود که نسخه‌ی PC شامل بهبودهایی در بخش چند نفره و گرافیک بازی می‌باشد. بهبودهای بخش Multiplayer شامل انتخاب‌هایی دقیق‌تر در جستجوی سرورهای بازیست. به عنوان مثال می‌خواهید وارد سروری شوید که در آن بازی‌کننده‌ها تنها از نوعی اسلحه‌ی خاص استفاده می‌کنند؛ کافیست فیلتری برای جستجوی خود وارد کنید تا به نتیجه برسید. 2560x1600 نهایت Resolution این بازیست. در این نسخه علاوه بر اینکه می‌توان با Mouse و Keyboard بازی کرد، می‌توان از Gamepad یا کنترلر X360 نیز استفاده کرد؛ که البته نکته‌ی خاصی نیست.

در این نمایش، مرحله‌ی جدیدی از بازی با نام "Four Leaf Clover" انجام شد که در آن ابتدا از بانکی سرقت شد و سپس نیکو از دست تعداد زیادی پلیس فرار کرد. داستان کلی بازی همان داستان نسخه‌های کنسولیست. اما مهمترین و جالب‌ترین قابلیت اضافه شده به بازی توانایی ذخیره‌ی فیلم در هنگام بازیست. تصور کنید در بخش چند نفره، اتفاقاتی دیدنی رخ دهد، کافیست دکمه‌ای را فشار دهید تا 30 ثانیه قبل گیم پلی ذخیره شود. این قابلیت در هر دو حالت تک نفره و چند نفره‌ی آنلاین قابل استفاده است. حتی می‌توان ویدئوهای ذخیره شده را ویرایش کرد و به آن‌ها فیلترهایی اضافه کرد! در پایان این لحظات جالب را می‌توان سریعاً در وب‌سایت رسمی بازی آپلود کرد تا دیگران تماشا کنند.

همان طور که می‌دانید نسخه‌ی PC بازی Grand Theft Auto IV در تاریخ 18 November برابر با 28 آبان امسال منتشر می‌شود.
خبر گزاری m o r s


 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:2  بازدید

مجموع بازدیدها: 3328  بازدید


» اشتراک در خبرنامه «